Viktigt att tänka på inför din behandling!

Är du allergisk, äter du medicin, är du gravid? Det är viktigt att du informerar oss om ditt hälsotillstånd i samband med bokning så att vi kan ge dig en behandling som är anpassad för just dig.

Stäng gärna av mobilen så du inte blir störd.

Vi ber dig respektera din tid. Vid sen ankomst förbehåller vi oss rätten att korta ner behandlingen. Kom gärna en stund innan så du hinner varva ner.

 OBS! Utebliven tid eller ej avbokad tid minst 4 timmar innan debiteras fullt pris.

Vi är väldigt glada över att just du vill komma till oss. Vi har full förståelse för att alla kan glömma och därför har vi den fina lilla servicen att vi skickar ett sms, till det telefonnummer som uppgetts vid bokningen, dagen innan bokad tid. Har du tid på en måndag får du ett sms redan på fredagen innan. (Vi tar dock inget ansvar för tekniska fel om sms inte går fram. Ansvaret att komma ihåg sin bokning ligger hos dig som kund)

Så snälla underbara kund / klient, om förhinder uppstår, hör av dig så vi slipper debitera för  utebliven tid/sen avbokning.

Det går bra att avboka via mail, samt lämna meddelande på telefonsvararen om vi är upptagna i behandling.

Presentkort

Presentkort är en underbar present både när man vill unna någon lite extra och till sig själv – ett perfekt sätt att få ta del av erbjudande/ få dem att räcka hela året.

Presentkort är en värdehandling och kan inte lösas in mot kontanter.

Borttappat presentkort ersätts ej.

Boka din behandling i god tid.

Gäller 12 månader från det datum som står på presentkortet. Var noga med att ha koll på datumet. Presentkort som gått ut kan ej lösas in i kassasystemet.